Slik får du en perfekt kropp, på 1 2 3 .... Yeah right!

Å.. Er det bare meg, eller tar det heelt av med slankeprat, treningtips og alt annet. Flott det selvfølgelig, men guud så mye tull også. Jeg er sikker på at jeg leser "sixpack på 4 uker" og lignende flere ganger i uken. Helt ærlig, har jeg ikke helt tro på det der. Det tar da tid å få gode resultater. I am right? Om noen kan motbevise meg, skal jeg SERIØST, hive meg i treningen jeg og.

 

Jeg skal ærlig innrømme at det hjelper godt på motivasjonen at jeg nå har 6 bikinier fra Victoria Sercret og Beach Bunny på vei. Jeg har et lite håp om at de er bittelitt små, slik at jeg må jobbe litt for å se bra ut i dem. Haha.. Jeg er rar! Note to myself: Stop wishing, and start doing.

(Ps: Jeg har forresten akkurat registrert meg på bloggurat, så telleren i sidelinjen vil telle veldig feil, de første 7 dagene..)

Skrevet av Marthe Eline Hardy   kl.23:00  @ 10.04.2012
Hehe, har nettopp begynt å trene for å ta meg litt godt ut til bikinisesongen! Ble overraskende mye trenings-motivasjon når det ble finvær og jeg kunne trene med noen venner! :-)
Skrevet av Amalie Lea   kl.23:00  @ 10.04.2012
vil også få min drømmekropp!
Skrevet av Veronica   kl.23:24  @ 10.04.2012
Marthe Eline Hardy: flink!! Ja, det er bare å sette igang, og så blir det bare lettere og lettere :)
Skrevet av Veronica   kl.23:24  @ 10.04.2012
Amalie Lea: tror ikke du er alene om det:)
Skrevet av vanessa   kl.15:07  @ 11.04.2012
Mamma har nesten en sånn t-shorte

bare att den er rosa og litt lengre:)
Skrevet av Be   kl.23:30  @ 11.04.2012
Alt kommer an på utgangspunkt og gener. Ikke alle kan få ruter på magen uansett hvor mye de trener. Når det er sagt så har alle magemuskler, grunnen til at det ikke vises på mange er at fettprosenten ikke er lav nok. En kan gjøre så mye situps en bare vil, men uten å få ned fettprosenten (dvs drive med fettforbrennende trening, utholdenhetstrening) får en aldri en markert mage. Jeg er heldigvis en av de med gode gener og at jeg har trent hele livet og dermed hadde et veldig godt treningsgrunnlag og utgangspunkt før jeg ble gravid - og fikk rutene tilbake på magen etter graviditet. Det er bare å løpe, løpe, løpe, men en må trene hardt. Det nytter ikke med to rolige joggeturer i uka på 3km - to intervalltreninger i uka er den beste og raskeste måten kombinert med en økt rolig langkjøring i uka, sammen med tung styrketrening. Lykke til!



Widgets

Søk i bloggen

Siste innlegg

Siste kommentarer

Kategorier

Arkiv

Lenker

Copyright

hits